بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 15:5 :: نويسنده : پیام عب

شرکت اَپِل (به انگلیسی: . Apple Inc) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد.

این شرکت در دههٔ هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود.

اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آی‌فون را نام برد.

همچنین این شرکت در زمینهٔ تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.

مدیریت اجرایی این شرکت برعهده استیو جابز بوده است. وی یک ماه قبل از مرگش از ریاست این شرکت کناره گیری کرد و به جای آن تیم کوک ریاست این شرکت را بر عهده گرفته است. استیو جابز همراه با استیو وزنیاک و رونالد وین[۳] این شرکت را بنیانگذاری کردند. رونالد وین در کمتر از دو هفته سهام خود را واگذار کرد

تاریخچه

 

استیو جابز موسس شرکت اپل

 
مرکز شرکت اپل در «اینفینیت لوپ» شهر کوپرتینو در ایالت کالیفرنیای آمریکا

بنیانگذاری اپل (۱۹۷۶ تا ۱۹۸۰)

کمپانی اپل در سال ۱۹۷۱ با دوستی استیو وزنیاک ۲۱ ساله مهندس کامپیوتر و استیو جابز ۱۶ ساله متولد شد به طوری که با گذشت شش سال از آشنایی این دو نفر در سال ۱۹۷۷ این کمپانی با معرفی کامپیوتر شخصی Apple I که در گاراژ خانه جابز به صورت دستی ساخته شده بود رسماً با نام تجاری Apple Computer Inc به بازار تکنولوژی وارد شد و توانست ظرف مدت کوتاهی با فروش تعدادی از این مدل کامپیوتر شخصی، اعتباری برای خود دست و پا کند. بلافاصله در سال ۱۹۷۷ اپل نوع دیگری از کامپیوتر شخصی یعنی Apple II را وارد بازار کرد که به دلیل مجهز بودنش به فلاپی درایو ۵٫۲۵ اینچی از رقبای دیگر خود در آن دوره نظیر Commodore که از نوار مغناطیسی برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می‌کرد، پیشی گرفت. در سال ۱۹۸۰ اپل سعی کرد با معرفی مدل Apple III که به نوعی بهینه شده سری Apple II به شمار می‌آمد با بزرگ‌ترین رقیب آن دوره یعنی آی‌بی‌ام که با تجهیز کامپیوترهای خود به سیستم‌عامل DOS توانسته بود سهم زیادی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد، وارد رقابت جدی شود اما به دلیل ایراداتی که در طراحی این مدل وجود داشت مجبور شد تا صدها دستگاه از Apple III فروخته شده را به کمپانی برگردانده و از همین جا با تعیین و تشخیص راه‌حل‌های ممکن برای رفع مشکل مدل Apple III ایده ساخت مدلی جدید خلق شد.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 2:25 :: نويسنده : پیام عب

برای عضویت رایگان و آسان  بر لینک زیر کلیک کنید

 

iranom.loxblog.com/member.php

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 16:7 :: نويسنده : پیام عب

برج Skytree به عنوان بلندترين برج مخابراتي جهان در شرق توكيو روز سه‌شنبه به روي صدها گردشگر و علاقه‌مند از سراسر جهان گشوده شد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، برج Skytree (درخت آسمان) با ارتفاع ۶۳۴ متر در منطقه «سوميدا» در شرق توكيو احداث شده و بلندترين برج مخابراتي چند منظوره جهان محسوب مي‌شود.

مراحل ساخت اين برج عظيم مخابراتي ۳.۵ سال بطول انجاميد و هزينه ساخت آن بالغ بر ۲.۳ ميليارد دلار اعلام شده است.

با توجه به زلزله‌خيز بودن كشور ژاپن، اين برج عظيم به گونه‌اي طراحي شده كه در برابر زمين لرزه‌هاي بسيار شديد نيز مقاوم است. شفت مركزي سازه از بتون مسلح ساخته شده است و مجموعه منظمي از دامپرها تا ۵۰ درصد انرژي زلزله را جذب مي‌كنند.

استحكام اين برج به حدي است كه توانست در برابر زمين لرزه شديد ۹ ريشتري ماه مارس ۲۰۱۱ و درحالي كه سازه بطور كامل تكميل نشده بود، مقاومت كند.

شش ايستگاه تلويزيوني از جمله شبكه NHK‌ ژاپن تا سال آينده از برج مخابراتي Skytree براي ارسال سيگنال‌هاي خود استفاده خواهند كرد.

پايه اصلي برج نيز شامل هشت طبقه فروشگاه، رستوران، آكواريوم و مركز نجوم و ستاره شناسي است.

ركورد قبلي بلندترين برج مخابراتي جهان در اختيار «كانتون» در شهر گوانگژوي چين با ارتفاع ۶۰۰ متر بود. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم این کشور را در دو منطقه در نزدیکی پایتخت سرکوب کردند.
به گزارش افکارنیوز به نقل از پرس‌تی‌وی، نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه برای متفرق کردن تظاهرات مردم بحرین در دو منظقه در نزدیکی پایتخت از گاز اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی استفاده کردند.

بر اساس گزارش این شبکه خبری، ‌ تظاهرات در روستای «بلاد القدیم» در حدود ۵ کیلومتری غرب منامه و روستای «سهله» در ۸. ۵ کیلومتری غرب منامه برگزار شد.

بر اساس گزارش‌ها طی درگیری‌ مردم با پلیس در این دو منطقه ده‌ها نفر مجروح شدند.

 

مردم بحرین در این تظاهرات خواستار آزادی «عبدالهادی الخواجه» فعال حقوق بشری بحرینی شدند که از سه ماه پیش به همراه دیگر زندانیان سیاسی اعتصاب غذا کرده است.

تظاهرات کنندگان بحرینی همچنین در جریان تظاهرات امروز شعارهایی با مضمون سرنگونی رژیم حاکم بر این کشور سر می‌دادند.

حمله نیروهای امنیتی به تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم در حالی صورت می‌گیرد که چند روز پیش «شیخ خلیفه راشد بن عبدالله آل خلیفه» وزیر داخلی بحرین گفته بود که منامه به اجرای اصلاحات ادامه خواهد داد.

انقلاب مسالمت‌آمیز مردم بحرین از اواسط فوریه سال ۲۰۱۱ آغاز شده است اما نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه و نظامیان عربستان سعودی این تظاهرات را سرکوب کرده و تا کنون ده‌ها نفر را کشته‌اند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:41 :: نويسنده : پیام عب

درحالیکه رسانه‌ها خبر برکناری «عبدالمحسن العبیکان» مشاور کاخ سلطنتی را انتقاد او از اختلاط زن و مرد و اوضاع کشور عنوان کرده‌اند، گفته‌های عبیکان مشخص می‌کند که وی طی ماه‌های اخیر با درباریان دچار اختلاف شده به صورتیکه حتی شاه سعودی نیز او را دیگر به حضور نمی‌پذیرفت.
به گزارش افکارنیوز به نقل از العالم، درحالیکه جامعه عربستان سال‌ها است که از بحرانهایی آشکار مانند فساد اقتصادی و سیاسی و مشکلات اجتماعی رنج می‌برد، بیدار شدن ناگهانی العبیکان مشاور شاه سعودی و سخن گفتن او در خصوص فساد اینجامعه، سکوت او طی سالهای گذشته را زیر سئوال می‌برد.

اظهارات العبیکان کاملا مشخص می‌کند که وی طی ماه‌های اخیر با درباریان به شدت دچار اختلاف و مشکلات شخصی شده است.

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) دیروز نوشت، شاه سعودی در فرمانی سلطنتی شیخ عبدالمحسن العبیکان مشاور دیوان سلطنتی را بدون ذکر علت برکنار کرد.

این برکناری پس از آن صورت گرفت که العبیکان در گفت‌وگویی رادیویی از برخی قضات در این کشور، و سیاست آنان در اختلاط زن و مرد در این کشور انتقاد کرد.

العبیکان چند روز پیش در یک برنامه رادیویی، از دستگاه قضایی سعودی انتقاد و برخی اشخاص را به غربزده کردن جامعه عربستان متهم کرد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:40 :: نويسنده : پیام عب

مقامات نظامي و محلي در يمن اعلام كردند كه بر اثر حملات دو هواپيماي بدون سرنشين آمريكا و همچنين حملات نيروهاي دولتي يمن به مواضع القاعده دست كم ۲۵ شبه‌نظامي اين گروه كشته شدند.
به گزارش افکارنیوز، ايسنا به نقل از خبرگزاري رويترز نوشت: اين مقامات اعلام كردند كه دو هواپيماي بدون سرنشين آمريكا مواضع شبه‌نظاميان القاعده در يمن را هدف قرار دادند كه در اين حملات دست كم ۱۰ شبه‌نظامي القاعده كشته شدند. همچنين در حملات نيروهاي دولتي يمن به مواضع اعضاي القاعده ۱۵ تن از اين شبه‌نظاميان كشته شدند.

وزارت دفاع يمن اعلام كرد كه دو هواپيماي بدون سرنشين آمريكا سه خودروي شبه‌نظاميان را در استان مأرب هدف قرار دادند. اين جديدترين حمله هواپيماهاي بدون سرنشين آمريكا در جنوب يمن بوده است. وزارت دفاع آمريكا اخيرا اعلام كرده بود كه واشنگتن روند آموزش نيروهاي مسلح يمن را به منظور تقويت جنگ عليه القاعده از سر گرفته است.

همچنين يك مقام نظامي يمن گفت كه در جديدترين حملات نيروهاي ارتش در جنوب يمن ۱۵ شبه‌نظامي كشته شدند اين در حالي است كه در اين حملات پنج سرباز ارتش نيز كشته شد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:37 :: نويسنده : پیام عب

ارتش یمن شب گذشته حمله همه جانبه ای را علیه القاعده در مناطق جنوبی آغاز کرد تا پس از یک سال این مناطق را از کنترل این گروه تروریستی خارج کند.

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، رسانه های عربی شب گذشته از حمله همه جانبه ارتش یمن به القاعده در منطقه زنگبار خبر دادند. بر این اساس، این حمله از سه جبهه شمالی، شرقی و غربی علیه القاعده صورت گرفته و تاکنون دهها کشته و زخمی بر جا گذاشته است.

"حمود نصر" خبرنگار العربیه شب گذشته در گزارشی اعلام کرد: ارتش یمن با استفاده از نیروی هوایی، دریایی و زمینی علیه تروریست های القاعده وارد عمل شده اند.

بر این اساس، هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی نیز شب گذشته طی حمله ای به القاعده در منطقه زنگبار ۶ تن از عناصر آنها را کشتند.

به گزارش العربیه، استفاده از نیروی هوایی و دریایی از سوی ارتش یمن علیه القاعده عامل برتری آنها به شمار می رود و احتمال می رود نیروهای دولتی پس از یک سال بتوانند این منطقه را از کنترل القاعده خارج کنند.

در همین حال روزنامه الشرق الاوسط امروز در گزارشی به نقل از یک منبع امنیتی یمنی، آغاز حمله همه جانبه ارتش یمن به پایگاههای القاعده در جنوب یمن را تایید کرد.

همچنین بنابراین گزارش در حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی یکی از مقامات مالی گروه "انصار الشریعه" وابسته به القاعده و ۶ نفر دیگر کشته شده اند.

بر این اساس، نیروهای القاعده نیز توانسته اند در حمله ای یک محموله سلاح ارتش یمن را از بین ببرند. در این حمله چندین سرباز یمنی نیز در استان جنوبی البیضاء کشته شدند.

یک منبع نظامی در یمن در همین رابطه در تماس تلفنی با الشرق الاوسط اظهار داشت: ارتش یمن شب گذشته حمله ای همه جانبه دریایی، هوایی و زمینی را علیه نیروهای القاعده و گروه انصار الشریعه در استان ابین آغاز کرده است.

به گفته وی "محمد ناصر احمد" وزیر دفاع یمن با دستور رئیس جمهور سیر عملیات نظامی را زیرنظر قرار گرفته است. خبرهای رسیده از منطقه ابین حاکی از آن است که هدف از حمله ارتش یمن باز پس گیری منطقه زنگبار از نیروهای القاعده است که از یک سال پیش تحت کنترل آنها قرار دارد.

بنابر اعلام منابع محلی و نظامی این حملات در زنگبار تاکنون بیش از ۱۲ کشته بر جا گذاشته است.

خاطرنشان می شود نیروهای القاعده یک سال پیش با سوء استفاده ازشرایط حاکم بر این کشورکه مردم درتلاش برای سرنگونی رژیم "علی عبدالله صالح" بودند، اقدام به حمله به برخی مناطق از جمله زنگبار کردند و تا کنون کنترل آن را در اختیار دارند.

این در حالی است که در حملات اخیر علاوه بر ارتش یمن نیروهای قبایلی نیز وارد عمل شده اند تا عناصر القاعده را از مناطق جنوبی بیرون برانند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:35 :: نويسنده : پیام عب

رشد اقتصادی مالزی در سال جاری میلادی به 4.5 درصد کاهش خواهد یافت. کمیسیون اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل برای منطقه آسیا ـ اقیانوسیه همچنین عنوان کرد که کسری مالی دولت مالزی در سال گذشته در سطح 5.6 درصد تولید ناخالص داخلی بود.

به گزارش ایسنا، کمیسیون اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل برای منطقه آسیا ـ اقیانوسیه اعلام کرد که در سال جاری میلادی تولید ناخالص داخلی مالزی تنها 4.5 درصد رشد خواهد داشت و دلیل اصلی آن کاهش تقاضای خارجی اعلام شده است.

آمارهای منتشره نشان می دهند که رشد اقتصادی مالزی در سال گذشته برابر با 5.1 درصد و در سال 2010 معادل 7.2 بوده است.

کمیسیون اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل برای منطقه آسیا ـ اقیانوسیه همچنین عنوان کرد که کسری مالی دولت مالزی در سال گذشته در سطح 5.6 درصد تولید ناخالص داخلی بود. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:34 :: نويسنده : پیام عب

کمیته خدمات و امور نظامی کنگره آمریکا از دولت "باراک اوباما" خواست سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی خود را در شبه جزیره کره مستقر کند.
فارس به نقل از شبکه "سی ان تی وی" چین گفت: کمیته خدمات و امور نظامی کنگره که تحت تسلط جمهوریخواهان است اصلاحیه بودجه نظامی ملی آمریکا در سال 2013 را روز پنج شنبه تصویب کرد. این اصلاحیه خواستار ارائه دوباره سلاح‌های حساس به کره جنوبی شد.

براساس این گزارش، ممکن است "هیلاری کلینتون" وزیر خارجه و "لئون پانتا" وزیر دفاع آمریکا نیز با ارائه گزارشی از امکان استقرار این تسلیحات حمایت کنند.

آمریکا همه تسلیحات هسته‌ای خود را در راستای طرح شبه جزیره عاری از تسلیحات هسته‌ای در سال 1991 از کره جنوبی خارج کرد.

کره جنوبی از متحدین آمریکا در منطقه آسیا و اقیانوسیه است و حدود 28 هزار نیروی نظامی آمریکا در این کشور مستقر هستند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:33 :: نويسنده : پیام عب

یک رسانه عربی در گزارشی اعلام کرد: این روزها بحث منبع مالی تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در مصر به یکی از اصلی ترین موضوعات روز سیاسی این کشور تبدیل شده است.
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، شبکه خبری العربیه در گزارشی به بررسی مسئله هزینه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مصر پرداخت.

در این گزارش اعلام شد که درباره منابع مالی برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مصر شک و تردیدهای فراوانی وجود دارد.

العربیه در این گزارش نامی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مصر که درباره هزینه های تبلیغات انتخاباتی آنها تردید وجود دارد، نبرده است، اما به احتمال فراوان نوک پیکان این انتقادات علیه برخی نامزدهای وابسته به رژیم سابق از جمله "احمد شفیق" و "عمروموسی" نشانه رفته که سابقه حضور در رده های بالای رژیم مبارک مخلوع را دارند.

از سوی دیگر به گزارش الحیات، رای گیری از اتباع مصری مقیم خارج از این کشور همچنان ادامه دارد. اتباع مصری در این مرحله از انتخابات می توانند به نامزد مورد نظر خود از بین ۱۳ نامزد حاضر رای دهند.

"محمد کامل عمرو" وزیرخارجه مصر روز گذشته زمان اخذ رای از اتباع مصری در سفارتخانه ها و دفاتر کنسولی را ۱۲ ساعت تمدید کرده بود.

بنابر نتایج نظرسنجیها در میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مصر "عبدالمنعم ابوالفتوح" از مقامات سابق اخوان المسلمین و "عمروموسی" دبیرکل سابق اتحادیه عرب شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دارند و نامزدهایی همچون "محمد مرسی" (مورد حمایت اخوان) و "حمدین صباحی" در رده های بعدی قرار دارند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:31 :: نويسنده : پیام عب

فایل شنیداری مکالمات قذافی با سران بین‌الملل در دوران انقلاب لیبی به دست الجزیره افتاد.
به گزارش افکارنیوز، برنا به نقل از الجزیره نوشت: الجزیره مدارک جدیدی مبنی بر عملکرد معمر قذافی در دوران انقلاب لیبی به دست آورده است.

این مدارک شامل نوار گفتگوهای تلفنی نخست‌وزیر وی «البغدادی المحمودی» و یکی از دستیاران قابل اعتمادش به نام «طیب السفی» است.

این فایل شنیداری همچنین شامل ۱۲ هزار مکالمه قذافی، پسرانش و اعضای جامعه بین‌المللی است.

این گفتگوها بین فوریه و ژوئن سال گذشته، ایامی که مصادف با انقلاب مخالفان علیه رژیم دیکتاتور بوده، صورت گرفته است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:31 :: نويسنده : پیام عب

وقتي همه براي برپايي مراسم تدفين آماده مي شدند، هوشياري پزشك موجب شد عزا به جشن تبديل شود.

به گزارش جام جم به نقل از خبرگزاري فرانسه، يك جوان 28 ساله مصري و پيشخدمت رستوران هنگام كار دچار سكته قلبي شد و پس از انتقال به بيمارستان، پزشكان اعلام كردند كه جوان مرده است.

خانواده حمدي حافظ النوبي اهل نغاالسيمان در لوكسور مصر پيكرش را عصر جمعه غسل ميت دادند تا فرداي آن روز مراسم تدفينش برگزار شود.

پزشك قانوني كه براي صدور گواهي فوت آمده بود به طور ناخودآگاه جسد حمدي را لمس كرد و متوجه گرماي غيرعادي آن شد. پزشك پس از معاينه كامل متوجه شد كه مرد جوان زنده است.

پزشك هشيار به درمان حمدي پرداخت و با شوك الكتريكي و به كمك اكسيژن او را به زندگي بازگرداند.

مادر حمدي با شنيدن خبر زندگي دوباره پسرش از خوشحالي غش كرد. اعضاي خانواده حمدي به جاي مراسم تدفين، جشني را به مناسبت زندگي بازيافته جوان برپا كردند.

اگر هشياري پزشك قانوني نبود حمدي با مرگ عذاب آور زنده به گور شدن روبرو مي شد.

مترجم : بهرام افتخاري. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:30 :: نويسنده : پیام عب

پدر هندي كه نوزاد 6 هفته اي خود را زنده به گور كرده بود، پس از دستگيري اعلام كرد؛ اين كار را براي حمايت ساير فرزندانش از بيماري و بدشانسي انجام داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري ديلي ميل؛ يكي از كارگران گورستاني در نزديكي دهلي نو، زماني كه متوجه شد كودكي كه زنده است به خاك سپرده مي شود، پليس را در جريان قرار داد.

اين پدر كه به همراه برادرش اقدام به زنده به گور كردن كودك 6 هفته اي خود كرده بودند، اعلام كرد كه يك معلم مذهبي براي درامان ماندن آنها و فرزندانشان از بيماري و بدشانسي، آنها را مجبور به اين كار كرده است.

كودك زنده به گور شده، هم اكنون در بيمارستان دوران نقاهت ناشي از كم آبي و سوء تغذيه را مي گذراند.

اين مسئله در كشور هند موضوع عجيبي نيست، بطوريكه سه مورد مشابه طي يك ماه گذشته در شهرهاي مختلف اين كشور گزارش شده است.

پليس هنوز موفق به پيدا كردن فردي كه افراد و خانواده هاي نادان را به اسم مسائل مذهبي ترغيب به اين مسئله مي كند، نشده است.

بسياري از خانواده هاي هندي نوزادان، دخترشان را به بهانه اعتقادات پوچ و در واقع براي شانه خالي كردن از هزينه هاي بالاي ازدواج و جهيزيه زنده به گور مي كنند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

افسران نظامی آمریکا در دوره های نظامی برای «جنگ تمام عیار علیه اسلام» آموزش می بینند و از جمله به آنها گفته می شود که در صورت لزوم باید با بمباران اتمی به شهرهای مقدس مسلمانان یعنی مکه و مدینه حمله کرد یا تمام جمعیت مسلمانان حتی غیرنظامیان را نابود کرد.
این موضوع اخیر از سوی یکی از افسران شرکت کننده در کالج ستاد مشترک ارتش در نولفورک ویرجینا فاش شده است. به گزارش آسوشیتدپرس، ارتش آمریکا در برخی دوره های آموزش نظامی خود اسلام را به عنوان دشمن معرفی کرده و به افسران خود می آموزد که اسلام به طور کلی دشمن آمریکاست. در این دوره ها پیشنهاد قتل عامی مانند هیروشیما برای از بین بردن شهرهای مقدس اسلامی مکه و مدینه مطرح شده است.
این دوره موسوم به «دیدگاه اسلام و رادیکالیسم اسلامی» از سال 2004 میلادی تاکنون پنج بار در سال ارائه شده و در هر دوره حدود 20 افسر مشارکت داشته اند.ارتش آمریکا در پی اعتراضات گسترده در اواخر آوریل مجبور به حذف این دوره شد.
به گزارش آسوشیتدپرس، سرهنگ متیو دالی از مدرسان ارتش آمریکا سال گذشته به ترویج ایده های کاملا ضداسلامی مشغول بوده و هنوز هم در دانشکده ستاد مشترک ارتش آمریکا تدریس می کند. او می گوید در صورت لزوم باید حملات اتمی به هیروشیما و ناکازاکی را علیه مکه و مدینه ترتیب داد و این شهرها را ویران کرد(!)
در این دوره آموزشی به افسران گفته می شد چیزی به نام اسلام میانه رو وجود ندارد و شما باید به اسلام به چشم دشمن نگاه کنید. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:27 :: نويسنده : پیام عب

محافل رسانه اي موقعيت آمريكا در مذاكرات هسته اي با ايران را ضعيف ارزيابي مي كنند. همزمان معاون وزيرخارجه اسرائيل انتشار شايعاتي مبني بر پذيرش برنامه هسته اي ايران از سوي غرب را «خيلي خيلي خطرناك» توصيف كرده است.
به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان،پايگاه صهيونيستي ابكافايل درباره موقعيت ضعيف جبهه آمريكا و غرب نوشت: با سقوط ساركوزي در فرانسه و شكست دو حزب حامي «ديويد كامرون» در انتخابات محلي و سراسري انگلستان جبهه غرب عليه برنامه هاي اتمي ايران بسيار ضعيف شده است.

اين پايگاه خبري افزود: نيكلا ساركوزي از معدود رهبران اروپايي بود كه بشدت عليه برنامه هاي اتمي ايران موضع گيري مي كرد و همچنين طرفدار برخورد نظامي در خاورميانه بود و در ناآرامي هاي سوريه دخالت زيادي كرد. در مقابل «فرانسوا اولاند» در كارزار انتخاباتي خود سعي كرد در رابطه با مسائل خارجي صحبت نكند و تاكيد عمده وي بر تحولات اقتصادي و مخالفت با طرح رياضت اقتصادي در اتحاديه اروپا بود اما قطعا راي دهندگان فرانسوي هنگام راي دادن اين موارد ر ا در نظر داشته اند.

دبكا فايل با اشاره به نگراني هاي انتخاباتي اوباما طي ۷ماه آينده مي نويسد: دنيس راس مي گويد دولت اوباما از فراز و نشيب ها بين واشنگتن و تل آويو خسته شده و قصد دارد با كنار گذاشتن اين موضوع به برنامه انتخاباتي خود مشغول شود. به نظر مي رسد ايران در چند جبهه پيروزي به دست آورده است. دولت اوباما در اين سال انتخاباتي قصد ندارد صحبتي از برخورد نظامي به ميان آورد و رئيس جمهوري جديد فرانسه هم به فرصت بيشتري نياز دارد تا اوضاع اقتصادي داخلي و وضع اتحاديه اروپا را بررسي كند و لذا براي برخورد با ايران و يا سوريه آمادگي ندارد. (بقیه در ادامه مطلب) 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:24 :: نويسنده : پیام عب

ارتش آمریکا به رهبران آتی خود می آموزد که برای مبارزه با تروریست های اسلامی استفاده از راهی که هیروشیما را از روی زمین محو کرد الزامی است.
مشرق ، طبق اسناد به دست آمده از سوی مجله وایرد ، ارتش آمریکا به رهبران آتی خود می‌آموزد که برای حفاظت از آمریکا در برابر تروریست‌های اسلامی، جنگی فراگیر و تمام عیار علیه جمعیت 1.4 میلیارد نفری مسلمانان در جهان ضروری است. در میان گزینه‌های فرضی برای چنین منازعه‌ای، استفاده از آموزه‌های هیروشیما، برای محو یکباره کل شهرها و در صورت لزوم هدف قرار دادن جمعیت غیرنظامی، به چشم می‌خورد.

این دوره آموزشی در دانشکده ستاد مشترک وزارت دفاع آمریکا برگزار شد.

 

رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده اخیرا به تمامی رده‌های ارتش دستور داده است تا مطالب آموزشی، برای حصول اطمینان از عدم درج مطالب تنفرآمیز مشابه در آن، مورد بررسی قرار گیرد؛ روندی که هم‌اکنون نیز در جریان است. اما سرهنگ دوم، متیو ای. دولی، مربی این دروس، در حالی که منتظر اتمام تحقیقات است، همچنان در پست خود در نورفولک، دانشکده ویرجینیا قرار دارد. فرماندهان، سرهنگ‌‌ها، سرگردها و ژنرال‌های شرکت کننده در کلاس دولی که هفته‌ها تحت تعلیم مطالب تحریک‌آمیز وی بوده‌اند، در حال حاضر به سطوح بالاتر ارتش ایالات متحده ارتقاء یافته‌اند.        (بقیه در ادامه مطلب) 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:23 :: نويسنده : پیام عب

'گرت مكنامارا' با سوار شدن بر موجی به ارتفاع ۲۴ متر (۷۸ فوت) در سواحل پرتغال، ركورد جدیدی از خود در كتاب ركوردهای گینس برجا گذاشت.
به گزارش افکارنیوز ، ایرنا به نقل ازرویترز، این ركورد مكنامارا كه در ماه نوامبر بدست آمده ركورد قبلی را به میزان ۳۰ سانتی متر بهبود بخشید و جایزه رقابتهای جهانی 'موج بزرگ' كالیفرنیا را از آن خود كرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یك سخنگوی گینس گفت یك گروه مستقل از كارشناسان تصاویر ویدیویی و ثابت این موج را اندازه گیری و ركورد او را مورد بررسی قرار دادند.

مایك پارسونز در سال ۲۰۰۸ در كالیفرنیا ركورد قبلی را در اختیار داشت.

مكنامارا كه از ۱۷ سالگی به طور حرفه ای به این رشته پرداخته گفت: تمام روز قبل از ركورد شكنی را روی موج هایی بزرگتر از این موج گذرانده بودم و آن روز قصد رفتن به داخل آب را نداشتم.

این موج سوار ۴۴ ساله اهل هاوایی آمریكا گفت: به تشویق دوستانم به دریا رفتم و سوار بر تخته شدم و شرایط برای این ركورد شكنی مهیا شد.

دیوار عظیم آب او را را به سوی صخره ها می برد كه در صورت افتادن شانس زنده ماندن وجود نداشت و او تلاش كرد تا كنترل خود را بر روی تخته حفظ كند.

او می دانست موجی كه بر آن سوار شد بزرگ بود، اما تا هفته گذشته كه بطور رسمی اعلام شد، از ركورد شكنی خود مطمئن نبود.

وی افزود:من به خاطر علاقه موج سواری می كنم و بدنبال ركورد و گرفتن جایزه نبودم.

وی افزود: هدف من الهام بخشیدن به كسانی است كه می خواهند آنچه را دوست دارند انجام دهند. من شاهد زنده این هستم كه هر حرفه ای را دوست دارید می توانید انجام دهید. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها